Anker tawar produk inovatif berkualiti tinggi

外网TK资讯4个月前发布 Ming
254 0 0
Anker tawar produk inovatif berkualiti tinggi

Anker merupakan syarikat terkenal dalam menghasilkan produk pengecasan terbaik dunia untuk hampir semua peranti mudah alih.

Ini termasuk aksesori pengecasan pantas, pengecasan solar dan wayarles, pengecasan kereta, palam rumah pintar, stesen janakuasa mudah alih dan banyak lagi.

Menariknya, Anker telah mendapat pengiktirafan sebagai jenama pengecasan mudah alih No.1 di dunia selama tiga tahun berturut-turut sejak 2020*.

Bukan itu sahaja, aksesori ditawarkan serasi dengan peranti Apple dan Android serta mempunyai beberapa pensijilan, termasuk pensijilan MFI dan pensijilan QI.

Ini membuktikan komitmen syarikat Anker Innovations termasuk sub-jenama Anker, Soundcore, Eufy, dan Nebula dalam menawarkan aksesori berkualiti, tahan lama, dipercayai serta mampu milik.

Walau bagaimanapun, pilihan besar produk jenama Anker sering membuat ramai orang keliru tentang mana yang paling terbaik sesuai dengan keperluan mereka.

Jika anda keliru untuk membuat pilihan, berikut adalah cadangan enam produk terbaik dengan pelbagai ciri dan spesifikasi canggih yang boleh anda pertimbangkan.

Soundcore Aerofit Pro

Anker tawar produk inovatif berkualiti tinggi

Kebanyakan fon telinga menghalang bunyi luaran, namun fon telinga Soundcore Aerofit Pro direka untuk membantu anda mendengar persekitaran anda dengan lebih jelas walaupun ketika mendengar audio.

Secara dalaman, Soundcore Aerofit Pro memiliki pemacu 16.2mm rumah dengan kubah bersalut titanium, serta ditampilkan dengan pembesar suara berarah untuk memberi anda bass lebih besar dalam mengoptimumkan kualiti bunyi.

Menariknya, ia diperbuat daripada bahan lembut dan mesra kulit, pastinya membuat anda selesa memakainya sepanjang hari.

Ditambah dengan hayat bateri yang sangat tahan lama, Soundcore Aerofit Pro pastinya merupakan pelaburan yang baik untuk anda mendengar setiap hari.

Soundcore Aerofit

Anker tawar produk inovatif berkualiti tinggi

Sama seperti Soundcore Aerofit Pro, ia didatangkan dengan persediaan pemacu teguh yang menawarkan bass berdebar dan audio resolusi tinggi.

Hadir dengan tetapan pemacu berkuasa 14mm, Soundcore Aerofit menawarkan perlindungan utama industri terhadap air dan peluh dengan penarafan kalis air IPX7 serta teknologi peluh eksklusif.

Bukan itu sahaja, Soundcore Aerofit Pro memberikan pengalaman mendengar yang selesa dan berkualiti tinggi sambil membolehkan pengguna menyedari apa yang berlaku di sekeliling mereka.

Soundcore V30i

Anker tawar produk inovatif berkualiti tinggi

Menampilkan reka bentuk yang tidak mengganggu dan cangkuk telinga yang lembut serta fleksibel untuk kesesuaian yang sempurna, Soundcore V30i memang selesa dipakai sepanjang hari.

Fon kepala telinga terbuka V30i teras bunyi menampilkan diafragma bio-bahan 14.2mm yang menyemarakkan bass untuk pengalaman audio yang sentiasa mencapai rentak yang betul.

Dengan salutan nano dan reka bentuk ruang yang unik, ia dapat memberi perlindungan lengkap dengan ketahanan air IPX5.

Anker 733 Power Bank 65W

Anker tawar produk inovatif berkualiti tinggi

Nikmati pengecas 2-dalam-1 dengan pengecas dinding 65W hibrid dan pengecas mudah alih 10,000mAh dalam satu masa dengan Anker 733 Power Bank.

Bank kuasa ini ialah pengecas mudah alih yang sangat baik yang menawarkan pengecasan pantas, berbilang ciri keselamatan dan reka bentuk yang padat, menjadikannya sempurna untuk kegunaan secara berterusan.

Dengan teknologi GaNPrime terkini terkini dan fungsi pengecasan cepat tiga pelabuhan untuk memastikan peranti anda dicas semasa dalam perjalanan, Anker 733 Power Bank 65W pastinya patut dipertimbangkan.

Anker Prime 12,000mAh Power Bank 130W

Anker tawar produk inovatif berkualiti tinggi

Berukuran 5.29×2.17×1.36 inci, Power Bank sangat padat dengan kapasiti kuasa 12,000 mAh, dan reka bentuk batanya terletak dengan selesa di tangan.

Dengan keupayaan pengecasan cepat 65W, Ia juga menyediakan kuasa keluaran yang tinggi untuk MacBook serta mempunyai dua port USB-C Power Delivery 3.0 untuk mengecas dua peranti secara serentak.

Anker Prime 27,650mAh Power Bank 250W

Anker tawar produk inovatif berkualiti tinggi

Dikuasakan oleh teknologi PD 3.1 terkini, bank kuasa dilengkapi dengan 2 port USB-C dan 1 port USB-A untuk menyampaikan kuasa sehingga 250W.

Bank kuasa yang padat dan berkuasa ini memuatkan kapasiti 27650mAh yang hebat, mampu mengecas MacBook anda kepada 50 peratus dalam masa 28 minit sahaja.

Bukan itu sahaja, anda juga boleh mengecas komputer riba, tablet, telefon pintar secara serentak dengan cepat.

Menariknya, anda boleh memantau status pengecasan dengan mudah, cari bank kuasa apabila diperlukan, dan mengoptimumkan pengecasan untuk melindungi kesihatan bateri dengan aplikasi pintar.

Walaupun kuasa dan kapasiti yang besar, Anker Prime masih mengekalkan saiz dan berat yang padat, memastikan mudah alih tanpa kompromi dan boleh dibawa bersama menaiki pesawat.

Secara keseluruhan, produk Anker sememangnya penyelesaian teknologi terbaik yang patut dimiliki oleh setiap individu.

Pra-pesanan untuk enam produk hebat ini sekarang di Lazada, Shopee, dan TikTok Shop atau ikuti laman sosial media TikTok Anker Malaysia untuk melihat lebih banyak rangkaian produk berkualiti mereka.

文章来源:Berita Harian每日新闻

TKFFF公众号

扫码关注领【TK运营地图】

Anker tawar produk inovatif berkualiti tinggi

TKFFF合作,请扫码联系!

Anker tawar produk inovatif berkualiti tinggi
© 版权声明

相关文章

暂无评论

您必须登录才能参与评论!
立即登录
暂无评论...